2019-07-19 0
Международният институт Monde Selection отличи продукти на "Загорка" АД в световната класация World Quality Selection 2019. "Ариана Лагер", "Ариана Тъмно" и "Загорка Специално" отново впечатлиха журито и получиха златни медали и сертификати за най-високо качество в престижните международни награди, популярни като "Нобелови награди за храни и напитки". Продуктите на "Загорка" АД се пребориха за отличията в оспорвана надпревара сред близо 3000 продукта на над 1000 компании от 90 държави. В допълнение трите продукта получиха и международни трофеи за високо качество, благодарение на постигнатите златни отличия в своята категория през последните три години.
"Горди сме, че за поредна година затвърждаваме високото качество на предлаганите от нас продукти, отново оценено на световно ниво. Това е високо признание за усилията на целия ни екип и поредната стъпка в стратегията ни винаги да отговаряме на завишените изисквания на нашите потребители, предлагайки им богато портфолио от качествени местни и глобални марки", сподели Елица Иванова, Мениджър Маркетинг България "Загорка" АД.
В категория "Бира, вода и безалкохолни напитки", в която се откроиха продуктите на "Загорка" АД – "Ариана Лагер", "Ариана Тъмно" и "Загорка Специално", Monde Selection си партнира с Institut Meurice, създаден през 1897 г. и е известен в световен мащаб със своята висока експертиза в науките за ферментация и техниките за пивовари.
Сред критериите, на базата на които се провежда независимата оценка в категория "Бири, води и безалкохолни напитки", са съотношение между вкус и послевкус, аромат, визуални аспекти, опаковка, както и обща оценка за хармоничност. Показателите се изчисляват въз основа на съвкупността от потребителски очаквания и нагласи и препоръките на научния борд на Monde Selection. Според уникалната методология на института, продуктите се оценяват индивидуално, а не чрез сравнение едни с други.
Постиженията на пивоварната компания са поредното доказателство, че "Загорка" АД е лидер в иновациите, последователна в развитието на марките от своето портфолио, ориентирана към качество и амбицирана да отговори на нуждите на различните типове потребители.